Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Kérem, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A jelen megrendelési, szállítási és fizetési feltételek:

Cégszerű elnevezés: Gyöngyösi Csilla EV

Levelezési cím: 1185 Budapest Jeges u. 24.

Megrendelések átvétele: :

1185 Budapest, Jeges utca 24.szám alatt (8-20 óra között) vagy

1131 Budapest, Szent László út 180. szám alatt (hétköznap 17.30 után).

Adószám: 56263334-1-43

Statisztikai jelzőszám: 56263334-9529-231-01

E-mail: torpoltoinfo@gmail.com

Telefon: +36 30 930 6408

Kapcsolattartó neve: Gyöngyösi Csilla EV

Szerződés nyelve: magyar

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-77800190

Pénzintézet neve: Erste Bank ZRT

(a továbbiakban: a cég) a https://www.torpolto.hu weboldalon keresztül történő kereskedelmére vonatkozik, és azonos a jogszabály által előírt Általános Szerződési Feltételekkel. Amennyiben nincs külön utalás, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 II/5. rendelet az irányadó. A cég a webáruházban egyedi kézzel készült termékeket, kiegészítőket és más egyéb termékeket forgalmaz.

Megrendelés, vásárlás:

A vásárló a vételi ajánlatát webáruházon keresztül teszi meg a kiválasztott termék megrendelésével.

1. A megrendelés előtt a vásárló a kiválasztott terméket a kosárba helyezi.

2. A vásárlás befejezése után a kosár tartalmát ellenőrzi, kiválasztja fizetési és szállítási módot majd a “megrendelés” gombbal véglegesíti a rendelését.

A még nem véglegesített rendelését módosíthatja vagy törölheti a kosár menüpontban a termék sorában található mennyiség mezőben.

Egy termék mennyisége módosítható a darabszám melletti kis nyilakkal.

Törölheti a tévesen a kosárba került terméket a termék sorában lévő Törlés gombbal.

3. A megrendeléssel elfogadja a vonatkozó szállítási és fizetési feltételeket. A termékeknek a honlapon feltüntetett árai bruttó árak, amelyek tartalmazzák az ÁFA-t, – kivéve ÁFA mentesség esetén – nem tartalmazzák azonban a postázás, vagy a kiszállítás költségeit. Az árak magyar forintban értendők (HUF). A cég a megrendelés elfogadásáról 48 órán belül visszajelzést küld e-mailben illetve szükség esetén telefonon. Az e-mailben illetve telefonon történő visszajelzéssel a szerződés létrejön.

Amennyiben az elektronikus visszajelzés nem történik meg 48 órán belül, úgy a megrendelő nem köteles a megrendelt terméket átvenni. A vásárló köteles a vételárat előreutalás esetén a visszaigazolást követően haladéktalanul, legkésőbb azonban a megrendeléstől számított 5 naptári napon belül megfizetni. A fizetés a vásárló által választott módon történik (banki átutalás, személyesen készpénzben, utánvét FoxPost Csomagautomata).

Fizetési módok:

– Banki átutalás (fizetés a megrendelést követően banki átutalással, az email-ben történő visszaigazolásban található számlaszámra)
Az átutalásra 5 naptári nap áll rendelkezésre, ez követően a vételár kiegyenlítésének hiányában a megrendelés törlésre kerül.

– Utánvét FoxPost Csomagautomata vagy személyes átvétel esetén.

4. A számla nyugta formájában kerül kiállításra, melyet mellékelünk a csomaghoz. 

Igény esetén a számla elektronikus számla formájában kerül elküldésre elektronikus módon a Vevő email címére. Ezt kérjük megrendeléskor a megjegyzés rovatban feltüntetni. Ez esetben utánvét esetén, a sikeres kézbesítést követő 24 órán belül, átutalásos, ill. a személyes átvételkor készpénzes kifizetéskor, a vételár beérkeztét követő 24 órán belül kerül kiállításra az elektronikus számla.

A beérkező megrendelést e-mailben visszaigazoljuk, ezzel létrejön a szerződés. Az egyeztetett és megrendelt termékeket átadjuk a csomag szállítójának.

5. Kiszállítás:

A termékeket: Futárszolgálattal szállíttatjuk vagy postai úton küldjük. Személyes átvétel esetén előre egyeztetett időpontban vehető át 1185 Budapest, Jeges utca 24.szám alatt (8-20 óra között) vagy 1131 Budapest, Szent László út 180. szám alatt (hétköznap 17.30 után). Az egyedi megrendelésre készült termékek nem találhatók meg a raktárunkban, minden megrendelt terméket külön el kell készíteni. Az áru megrendelésével és kifizetésével a vásárló ezt tudomásul veszi.

A kiszállítás hétköznapokon történik.

Postai küldemény (ajánlott) előre fizetéssel: ebben az esetben, a csomagot postai ajánlott levélként adjuk fel. A felső súlyhatár 2 kg. Szállítási idő feladástól számított 2-7 munkanap. Ha a csomag mérete meghaladja a posta által meghatározott paramétereket, akkor postán maradóként tudjuk feladni. Ez esetben e-mailben is felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval.

6. Futárszolgálattal történő szállítás esetén: A csomag kézbesítésének módját vásárláskor kell kiválasztani, ahol a kiválasztott szolgáltatáshoz az árak fel vannak tüntetve. Bruttó 25 000Ft-ot meghaladó, magyarországi szállítási címre történő megrendelés esetén INGYENES a kiszállítás!

7. Elállás: A távollevők között kötött szerződésekről szóló, rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:

– Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

– Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.

– Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.
Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől tizennégy naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében. amennyiben tévesen adta fel rendelését, következmények nélkül visszavonhatja a kiszállítás előtt.

A vásárló a megrendelését költségmentesen mondhatja vissza a feladásról szóló értesítés időpontjáig.
Két módon vonhatja vissza a rendelést:
– E-mailen: torpoltoinfo@gmail.com címre, melyről munkatársunk e-mailt küld a rendelés visszaigazolásáról. Erre válaszolva visszavonhatja a megrendelést!
– Telefonon: munkaidőben (minden hétköznap 9:00-16:00-ig) hívja a 06 30 930 6408 telefonszámot, és vonja vissza a rendelést.
Amennyiben az áru már feladásra került, melyről a vevő e-mailben tájékoztatást kap, melynek szövege: “Kiszállítás alatt” ebben az esetben a visszavonásra is az elállás szabályai vonatkoznak. Ez esetben a szállítási költség a vásárlót terheli – azoknál az áruknál is, ahol egyébként a cégünk átvállalja a szállítási költséget.

A késedelmesen visszavont megrendelés vagy át nem vett csomag esetén a szállítási díj minden esetben kiszámlázásra kerül. A vásárló köteles a számla kézhezvételét követően 8 munkanapon belül felmerült költségeket megtéríteni. Nemfizetés esetén a webáruházat üzemeltető vállalkozás jogosult a vonatkozó jogszabályban meghatározott maximális késedelmi kamat felszámítására, valamint 10.000 Ft kintlévőség kezelési költség felszámítására és kintlévőség kezelő közreműködését igénybe venni, és a felmerült költségeket a vásárló köteles viselni.

8. Hasznos információk:

a. A megrendelésre készülő termék elkészítési ideje a kifizetéstől számított 3 munkanap normál időszakban, karácsonyt és húsvétot megelőző két hónapban 7 munkanap is lehet, ezért a belföldi kézbesítés 12-15 munkanap is lehet.

b. A megrendelt késztermék a kifizetés napját követő következő munkanapon kerül feladásra vagy vehető át, amennyiben a kifizetés 8:00 – 16:00-óra között megtörténik. 16:01 – 7:59 között fizetett megrendelések a a kifizetés napját követő második munkanapon kerülnek feladásra, vehető át.

c. Egyedi termék megrendelése esetén utánvétes fizetésre nincs lehetőség.

d. A számla elektronikus módon a Vevő email címére kerül elküldésre, elektronikus számla formájában.

e. Amennyiben az elállás jogával élni kíván, kérjük, jelezze e-mailben vagy telefonon. Néhány, a webáruház által forgalmazott termékek természetüknél fogva bontott állapotban, higiéniai és közegészségügyi okokból nem visszaszolgáltatható termékek. Ezért kérjük, hogy a termékeket hiánytalan, bontatlan csomagolásban történő visszaküldését, mert csak ebben az esetben érvényesíthető a 17/1999 II.5 kormányrendelet által meghatározott elállási jog. A termékeket ajánlott/regisztrált/nyomon követhető küldeményként kérjük visszaküldeni a Gyöngyösi Csilla EV, 1185 Budapest Jeges u.24. címre. A csomag visszaérkezését követően 30 napon belül visszaküldjük pénzét az Ön által meghatározott módon.

f. A postán feladott küldeményeket vagy a postás viszi ki, postán maradó kézbesítés esetén a megrendeléskor megadott postahivatalban kell átvenni. Amennyiben a postás nem találja Önöket otthon, értesítést hagy, és ezután a postán tudják átvenni a küldeményt.

A kézbesítés sikerességéhez fontos:

– Ha szállítási címként a munkahelyi címét jelöli meg, kérjük, feltétlenül tüntesse fel a cég nevét a szállítási cím megadásánál (a Megjegyzés rovatba is beírhatja), így a postás biztosan meg fogja találni.

– Ha a szállítási címen a kapucsengőn nem az Ön, azaz nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük ezt is jelezze a rendelés során a Megjegyzésben a kapucsengőn található név megjelölésével. Ezt az információt rá fogjuk írni a csomagra.

g. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

utánvéttel rendelt, át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újraküldést kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban elindítani!

Kérjük a csomagot átvételkor szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

h. Tájékoztató a termékek kezelésével / tisztításával kapcsolatban:

némely termék speciális kezelést igényel. Ezekről információ a termékek leírásában található, erről papíralapú tájékozatót nem küldünk ki.

Igény esetén elektronikus formában kerül kiküldésre, melyet a rendeléskor a megjegyzés rovatban kérünk feltüntetni.

 

9. Egyéb feltételek:

Akciós kupon beváltása: Az akciós vásárlásra jogosító kupon: egyszer használható fel, csak a raktárkészleten lévő termék megvásárlása lehetséges, előrendelés nem. A megrendelt termék bruttó vételárából kerül levonásra a kedvezmény, amely mértéke a kuponon került előzetesen feltüntetésre. A kuponnal történő vásárlás menete: A vásárló kiválasztja az áruházban a megvásárolni kívánt terméket, azt a kosárba helyezés gombra történő klikkeléssel a kosárba helyezi. Ezt követően dönt, hogy folytatja a vásárlást. Ebben az esetben, addig folytatja a vásárlást, míg az összes megvásárolni kívánt termék a kosárba nem kerül. Ezek után válasszon a szállítási módok közül, majd írja be a kuponon található kódot a KUPON felirat melletti ablakba majd az érvényesítés gombra kattintva érvényesíti a kedvezményt. Ezt követően a kedvezményes összeg jelenik meg az összesen mezőben. Ez mutatja meg a rendelésének a kedvezményes végösszegét. A megrendelését a megrendelés gombbal véglegesítheti ezt követően a regisztrációhoz jut ahol a csillaggal jelölt adatok megadását követően ‘tovább az adatellenőrzéshez feliratra kattintson. Amennyiben minden szükséges adatot megadott a képernyőn megjelennek a számlázási és szállítási adatok. Az adatok ellenőrzését követően, amennyiben mindent rendben talál a megrendelés gombra kattintva véglegesíti a megrendelését. A megrendelésének feldolgozásáról és szállításáról e-mailban vagy telefonon értesítjük.

A kupon készpénzre nem váltható be.

10. Adatkezelés

A webáruház használata során a Gyöngyösi Csilla EV részére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Gyöngyösi Csilla EV alvállalkozója. (Pl: Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat a Gyöngyösi Csilla EV kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatók. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Gyöngyösi Csilla EV a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott rendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Gyöngyösi Csilla EV bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. További információk az adatkezelésről, a cookie kezelésről az oldal megfelelő menüpontjában érhetők el.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a torpoltoinfo@gmail.com e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999(II.5) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadóak.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések rögzítésével elfogadja a Gyöngyösi Csilla EV általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

A fogyasztó az Árukkal kapcsolatos szavatossági igényt vagy az Eladó magatartásával, tevékenységével vagy mulasztásával kapcsolatos panaszát az alábbi elérhetőségeken és módokon terjesztheti elő:

  • Írásban az alábbi internetes oldalon keresztül: http://www.torpolto.hu/

  • Írásban az alábbi email címen keresztül: torpoltoinfo@gmail.com

  • Írásban postai úton: 1185 Budapest, Jeges utca 24.

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni.

Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával –

annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás tett-e a Békéltető Testületi döntéssel kapcsolatos általános alávetési nyilatkozatot.

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:


 

Fogyasztóvédelmi eljárás

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatalok.hu/

Bírósági eljárás

Az ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.


 

Békéltető testületi eljárás

Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye, tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy az Ön által a kérelemben megjelölt Békéltető Testülethez fordulni. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A békéltető testület – kivéve, ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér - a meghallgatást személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján online formában tartja meg (a továbbiakban: online meghallgatás).

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében kötelesek vagyunk a békéltető testület felhívására határidőn belül válasziratunkat megküldeni a békéltető testület számára. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i

524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu

Panasz kezelése:

Levelezési cím: Gyöngyösi Csilla EV, 1185 Budapest Jeges u. 24.
Telefonszám:+36 30 930 6408
Email cím: torpoltoinfo@gmail.com

· Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400 Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

· Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800 Faxszám: +36 1 210 4677

·Budapesti Békéltető Testület
Cím: Budapest, Krisztina krt. 99, 1016
Telefonszám: (1) 488 2131
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu